Różne metody na reklamę- druk ulotek, papieru firmowego itp.

Dodane: 18-08-2015 13:19
Różne metody na reklamę- druk ulotek, papieru firmowego itp. Unikalność firmy jest ważna na każdym etapie promocji przedsiębiorstwa. Z tego powodu należy inwestować w takie rzeczy jak papier firmowy sklep, ulotki i plakaty.

Druk przez internet- prosto, szybko i zazwyczaj taniej...

Drukarnie Internetowe rosną jak grzyby po deszczu- nic dziwnego, bowiem wizja wysłania plików przez stronę, która sama poinformuje nas, czy...wszystko jest w porządku w kwestiach technicznych (formaty, kolory, rozmiar itp.).

Nie wszystkie jednak drukarnie mają możliwość zamawiania bezpośrednio za pomocą ich strony, a to błąd i an tle konkurenci wypadaj krótko mówiąc- kiepsko. Jednak cena jaką trzeba zapłacić za możliwość zamówień online może odstraszać co mniejsze drukarnie i zakłady poligraficzne od takiej inwestycji.


CMYK- podstawowe kolory w druku

Skrót CMYK powstał jako złożenie pierwszych liter angielskich nazw kolorów. Końcowa litera K może oznaczać albo literę ostatnią słowa black (czarny; ostatnią, ponieważ litera B jest skrótem jednego z podstawowych kolorów w analogicznym skrócie RGB) bądź skrót key colour (kolor kluczowy).

...

Farby w ww. kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


Po co nam standardy?

Standardy w każdej gałęzi przemysłu i biznesu są ważne. Wyobraźmy sobie, że kupujemy monitor i jego wejście nie pasuje do naszej karty graficznej, mimo że ma ten sam typ. Dlatego właśnie obowiązują pewne standardy.

W poligrafii i grafice również takie standardy występują- odpowiednie definicje kolorów CMYK- kluczowe dla odpowiedniego odwzorowania barw. Określone z góry dopuszczalne formaty druku ulotek i wizytówek, tak aby były wygodne i w miarę ujednolicone. Bez standardów nawet ulotki mogłyby być kompletnie nieczytelne i wręcz odpychające.