O marketingu typu outdoor i nie tylko

słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrznaReklama i jej nowoczesnośćReklama wymaga nasz

O marketingu typu outdoor i nie tylko

Reklama zewnętrzna - opis z Wikipedii

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna


Reklama i jej nowoczesność

Reklama wymaga naszej uwagi ze względu na to, jakie efekty jest w stanie przynieść. Obecnie mamy do dyspozycji wiele rozwiązań, które są naprawdę kreatywne i wręcz nietypowe, jednak często to właśnie taka forma promocji doskonale dociera do niektórych odbiorców. Przyczepy reklamowe są na tyle mobilne, że można z nimi pokonać wiele kilometrów i w ten sposób dotrzeć z konkretnym przekazem do ludzi, którzy mogą być nim potencjalnie zainteresowani. Takie przyczepy są właśnie bardzo pomysłowym rozwiązaniem. Ilość podobnych rozwiązań jest zresztą dzisiaj naprawdę duża, co pozwala na rozsądnie dopasować plan promocji własnych usług, produktów i tym podobnych rzeczy.


Inwestycja w reklamę

Inwestowanie marketing outdoor jest często jednym z podstawowych czynników wpływających na pozyskiwanie nowych klientów przez firmy. Do najpopularniejszych metod reklamy outdoor należą między innymi banery reklamowe, które stawia się przy drodze oraz reklamy stojące na parkingach, które również są banerami.

Ostatnio również dość popularne staje się reklamowanie poprzez podróżujący pojazd z nagłośnieniem- jest to tak zwana reklama mobilna. Pozwala ona na dotarcie do dość szerokiego grona odbiorców w stosunkowo krótkim czasie i przy niedużych kosztach. Dlatego właśnie jest często wybierana przez wiele firm.