Nieskończony rynek storn internetowych

a się inwestować w stronę firmową?Bardziej dostępne sklepy internetoweSklepy internetowe stają się coraz bardziej popularne, ponieważ spełniają oczekiwania niektórych gałęzi handlu. Transakcje internetowe są coraz bezpieczniejsze,

Nieskończony rynek storn internetowych Projektowanie stron www Łódź
to jedna z najbardziej zmieniających się branży w sieci. Generalnie dosłownie każda firma posiada witrynę internetową, a nowo powstałe chcą ją sprawnie stworzyć. Czy opłaca się inwestować w stronę firmową?

Bardziej dostępne sklepy internetowe

Sklepy internetowe stają się coraz bardziej popularne, ponieważ spełniają oczekiwania niektórych gałęzi handlu. Transakcje internetowe są coraz bezpieczniejsze, a ludzie są coraz bardziej skłonni wydawać swoje pieniądze przez internet.

Być może zakupy internetowe staną się w przyszłości na tyle popularne, że wyprą prawie do końca markety elektroniczne albo księgarnie. W większości przypadków ceny w sklepach internetowych są dużo korzystniejsze, głównie ze względu na brak kosztów związanych z posiadaniem sklepu stacjonarnego- jednak jest sporo sklepów, które w sprzedaży internetowej oferują niższe ceny niż w swoim sklepie.


Systemy CMS

Systemy zarządzania treścią (CMS) to podstawa dzisiejszych stron i właściwie 90% wszystkich stron je posiada. Jednak co to takiego i czemu jest potrzebne? Cóż, kiedyś aby mieć stronę i zmieniać na niej informacje trzeba było znać język HTML, JavaScript, PHP... Teraz wystarczy zalogować się do panelu i wszystko mamy 'podane na tacy' i w parę kliknięć można zmienić treść na stronie.

Większość systemów CMS jest dość prostota w obsłudze, ale są również takie kwiatki jak Typo3, którego usability leży i kwiczy. Mając stronę na tego typu CMS'sie i tak musimy zatrudnić webmastera, albo nawet programistę...

Obecnie najpopularniejszym CMS'em jest WordPress, głównie ze względu na prostotę i duże możliwości.


Początki e-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny